Gibanje in osebna rast

Do zastavljenih ciljev in osebne rasti s pomočjo naše strokovne ekipe, preverjenih in učinkovitih rešitev ter motivacije močne skupnosti.

Kako vam lahko pomagamo? Kaj je Vigor?
Vigor reference

Katero področje vas zanima?

V VigorGroundu združujemo trenerje s področij različnih rekreativnih, preventivnih in rehabilitacijskih vadb. Znanje in izkušnje delimo na delavnicah in seminarjih, ki jih vodijo naši in izbrani tuji strokovnjaki.

Naše stranke o VigorGroundu
David Furlan o VigorGroundu
Ditka Maučec o VigorGroundu
Milena o VigorGroundu
Miha Žerko o VigorGroundu
Nemanja o VigorGroundu
Urban o VigorGroundu
Rok Miklič o VigorGroundu

Novice

VigorGround za Materinski dom Ljubljana

16. 03. 2018|

S prostovoljnimim prispevki, ki jih bomo zbirali na treningu, bomo pomagali kriznemu centru za otroke Palčica. Palčica je edini krizni center v Sloveniji, ki sprejma otroke v starosti od 0 do 6 let.

VigorStrong – postani močnejši

12. 11. 2017|

V VigorGroundu bomo kmalu pričeli z novim programom in sprejeli 10 motiviranih kandidatov, ki se bodo skupaj pregrizli skozi dvanajst intenzivnih tednov treninga za moč in pridobivanje mišične mase.

Blog

Pliometrija za telebane

16. 04. 2018|

Naši predniki so v boju za preživetje in iskanje hrane namreč morali seči visoko, zato so tudi razvili sposobnost odrivanja in skakanja.

Prvaki v utrujenosti

13. 03. 2017|

Današnja gonja po učinkovitosti oziroma “produktivnosti” se je prenesla tudi v svet vadbe in treninga, pri čemer sem še vedno (neprijetno) presenečen, v kolikšni meri vadeči (in pogosto tudi trenerji) kakovost posameznega treninga ali pa celotnega programa vadbe ocenijo na osnovi merila stopnje utrujenosti ali izčrpanosti.

Manipulacija fascij

01. 10. 2014|

Fascije (ovojnice) veljajo za največji sistem v človeškem telesu. Fascije so pomemben element telesne drže in organiziranja gibanja. Fascije so vezivno tkivo, ki imajo poleg mehanične opore ostalim mehko-tkivnim strukturam tudi veliko vlogo pri tekočem in nebolečem gibanju, verjetno pa tudi proprioceptivno vlogo.

Prenabildan za tek

19. 08. 2014|

Poletje se počasi izteka in že je čas, ko se rekreativci razdelijo v dva tabora: na eni strani so tisti, ki z veliko vnemo začenjajo s pripravami na maraton, pridno nabirajo kilometre, da bodo proti koncu oktobra kos polmaratonski ali kar maratonski preizkušnji; na drugi strani imamo sovražnike dolgotrajne kardio vadbe, povečini zagovornike treninga z utežmi in lastnike majic z napisom Running sucks.