Gibanje in osebna rast

Do zastavljenih ciljev in osebne rasti s pomočjo naše strokovne ekipe, preverjenih in učinkovitih rešitev ter motivacije močne skupnosti.

Kako vam lahko pomagamo? Kaj je Vigor?
Vigor reference

Katero področje vas zanima?

V VigorGroundu združujemo trenerje s področij različnih rekreativnih, preventivnih in rehabilitacijskih vadb. Znanje in izkušnje delimo na delavnicah in seminarjih, ki jih vodijo naši in izbrani tuji strokovnjaki.

Naše stranke o VigorGroundu
David Furlan o VigorGroundu
Ditka Maučec o VigorGroundu
Milena o VigorGroundu
Miha Žerko o VigorGroundu
Nemanja o VigorGroundu
Urban o VigorGroundu
Rok Miklič o VigorGroundu

Novice

VigorGround za Materinski dom Ljubljana

16. 03. 2018|

S prostovoljnimim prispevki, ki jih bomo zbirali na treningu, bomo pomagali kriznemu centru za otroke Palčica. Palčica je edini krizni center v Sloveniji, ki sprejma otroke v starosti od 0 do 6 let.

VigorStrong – postani močnejši

12. 11. 2017|

V VigorGroundu bomo kmalu pričeli z novim programom in sprejeli 10 motiviranih kandidatov, ki se bodo skupaj pregrizli skozi dvanajst intenzivnih tednov treninga za moč in pridobivanje mišične mase.

Blog

Trening v pasjih dnevih

12. 06. 2018|

Kaj lahko vsak naredi, da ga trening na vročini ne bo potolkel? Visoko oziroma višje intenziven trening na soncu, če telo na to postopoma ne navadimo, lahko tudi kar hitro vodi v težave.

Vzemi si čas zase

30. 05. 2018|

Dejstvo je, da se je dandanes večini ljudi, ki živimo v mestih, prav težko umakniti in ostati sam, tudi če le za nekaj minut, razen, če si tega res ne želimo in si za to vzamemo čas.

N-ti poizkus: zdrava prehrana v praksi

03. 05. 2018|

Vsi imamo več kot dovolj podatkov o tem, kako naj bi se prehranjevali, da bi ostali zdravi, ostali v formi in ne izgledali kot doživljenjski člani kluba Michelin. Težava je pravzaprav v tem, da imamo preveč informacij.

Pliometrija v praksi

25. 04. 2018|

Tako kot pri vseh oblikah telesne vadbe je treba tudi pri pliometričnih vajah upoštevati načelo postopnega povečevanja intenzivnosti, torej izpostavljenosti silam, obsega oziroma količine skokov in intenzivnosti v obliki višine in/ali daljine posameznih skokov.