Vigor domača stran2017-11-08T22:46:35+00:00

Gibanje in osebna rast

Do zastavljenih ciljev in osebne rasti s pomočjo naše strokovne ekipe, preverjenih in učinkovitih rešitev ter motivacije močne skupnosti.

Kako vam lahko pomagamo? Kaj je Vigor?
Vigor reference

Katero področje vas zanima?

V VigorGroundu združujemo trenerje s področij različnih rekreativnih, preventivnih in rehabilitacijskih vadb. Znanje in izkušnje delimo na delavnicah in seminarjih, ki jih vodijo naši in izbrani tuji strokovnjaki.

Naše stranke o VigorGroundu
David Furlan o VigorGroundu
Ditka Maučec o VigorGroundu
Milena o VigorGroundu
Miha Žerko o VigorGroundu
Nemanja o VigorGroundu
Urban o VigorGroundu
Rok Miklič o VigorGroundu

Novice

Brezplačni odprti treningi na novi lokaciji

05. 11. 2018|

V ponedeljek, 22. oktobra, bo v Squashlandu v Ljubljani VigorGround uradno odprl vrata novih prostorov. Za vse, ki razmišljate o tem, da bi se nam pridružili na treningih, pa bomo imeli še pred uradno otvoritvijo brezplačne, neobvezujoče, odprte treninge, na katerih nas boste lahko spoznali in se prepričali, ali vam treningi, naš način dela in prostori odgovarjajo.

Vigor Conditioning

03. 09. 2018|

Če želiš trenirati kot to počnejo tekmovalni športniki na kondicijskih treningih, pridobiti aerobno in anaerobno vzdržljivost in moč, te vabimo, da se udeležiš treningov v novi sezoni programa Vigor Conditioning.

Blog

Trening na dopustu ali potovanju

19. 07. 2018|

Za nekatere dopust ali potovanje v tujino pomeni popoln odklop od mentalnega in fizičnega naprezanja, med tem ko drugi ta čas radi izkoristijo za povečanje stopnje telesne aktivnosti bistveno nad tem, kar so navajeni med običajnim delavnikom.

Trening v pasjih dnevih

12. 06. 2018|

Kaj lahko vsak naredi, da ga trening na vročini ne bo potolkel? Visoko oziroma višje intenziven trening na soncu, če telo na to postopoma ne navadimo, lahko tudi kar hitro vodi v težave.

Vzemi si čas zase

30. 05. 2018|

Dejstvo je, da se je dandanes večini ljudi, ki živimo v mestih, prav težko umakniti in ostati sam, tudi če le za nekaj minut, razen, če si tega res ne želimo in si za to vzamemo čas.

N-ti poizkus: zdrava prehrana v praksi

03. 05. 2018|

Vsi imamo več kot dovolj podatkov o tem, kako naj bi se prehranjevali, da bi ostali zdravi, ostali v formi in ne izgledali kot doživljenjski člani kluba Michelin. Težava je pravzaprav v tem, da imamo preveč informacij.