Rekreativna vadba

Odkrijte svoj potencial. Prestavite v višjo prestavo.

Bistvena sestavna dela Vigor akcijskega načrta sta primerna vadba in prehrana. Vadba se izvaja v obliki različnih skupinskih treningov za rekreativce, treningov v majhnih zaprtih skupinah, semiprivat in osebnih treningov. Glede na želje in cilje pa ste deležni tudi svetovanja in izobraževanja glede prilagoditev prehranskih in drugh navad.

Kako začeti?

Rekreativni treningi v standardnih skupinah

K Vigor rekreativnim treningom v standardnih skupinah spadajo Bodyweight, Trening, Performance in Kettlebells. Ti treningi v različnih razmerjih izboljšujejo gibljivost, moč, hitrost, vzdržljivost, koordinacijo in ravnotežje. Kljub večji skupini trener vsakemu vadečemu prilagodi zahtevnost vaj in pomaga določiti optimalno intenzivnost, ekipno vzdušje in delo pa poskrbita za dodatno motivacijo.

Treningi v majhnih zaprtih skupinah

Treningi v majhnih zaprtih skupinah so namenjeni vsem, ki imajo zelo specifične cilje in hkrati želijo tudi skupinsko vzdušje in stroškovno učinkovitost. V posamezni skupini je maksimalno 12 vadečih, treningi pa so prilagojeni specifičnemu cilju skupine (npr. hujšanje, pridobivanje mišične mase ali – še bolj specifično – npr. stoja na rokah, raziskovanje različnih gibalnih vzorcev itd.).

Semiprivat treningi

Semiprivat trening je trening, ki je prilagojen potrebam posameznika. Vsak vadeči dobi program, ki ustreza njegovim željam, ciljem in potrebam, izvaja pa se v majhni skupini (2 – 4 člani) po predvidenem urniku. Semiprivat trening poskrbi za dodatno motivacijo ter stroškovno učinkovitost osebnega treninga za vse vadeče. Ker nas ima večina na voljo le omejeno količino časa in denarja, ju želimo porabiti tam, kjer se počutimo udobno in spoštovano ter seveda tako, da se nam vloženo (trud, čas in denar) povrne v obliki želenih rezultatov.

Kako začeti

Pri nas se pot vsakega novega člana začne z uvajalnimi treningi in posvetom.

Po prijavi boste z našim trenerjem opravili štiri uvajalne treninge in se pogovorili o preteklih fizičnih aktivnostih, zdravstvenemu stanju, vaših ciljih in morebitnih dvomih pred začetkom.

S trenerjem bosta nato glede na vaše želje in začetno fizično pripravljenost pripravila akcijski načrt, ki bo vseboval najustreznejšo obliko treninga ter morebitno prilagoditev prehrane in drugih dejavnikov, ki bi lahko prispevali k uresničitvi vaših ciljev. Ko boste presegli stare navade in našli pravo pot, boste lahko končno prestavili v višjo prestavo.

Prijavite se na uvajalne treninge

Na vrh strani