Rekreativci2017-11-09T00:04:07+00:00
Vigor reference

Rekreativni treningi v VigorGroundu se izvajajo v standardnih skupinah (programi Vigor Bodyweight, Vigor Trening, Vigor Performance in Vigor Kettlebels), majhnih zaprtih skupinah in semiprivat skupinah. V standardnih je do 20 vadečih, v majhnih zaprtih do 12, v semiprivat skupinah pa do 4 vadeči.

Standardne skupine

K Vigor rekreativnim treningom v standardnih skupinah spadajo Bodyweight, Trening, Performance in Kettlebells. Ti treningi v različnih razmerjih izboljšujejo gibljivost, moč, hitrost, vzdržljivost, koordinacijo in ravnotežje. Kljub večji skupini trener vsakemu vadečemu prilagodi zahtevnost vaj in pomaga določiti optimalno intenzivnost, ekipno vzdušje in delo pa poskrbita za dodatno motivacijo.

Vigor Bodyweight

Program Vigor Bodyweight združuje vaje za raztezanje, krepitev in ravnotežje. Namenjen je vsem, ki si želijo z vajami z lastno telesno težo razviti agilno, močno in vzdržljivo telo. Vigor Bodyweight je zadosten izziv, da se ga lahko izvaja kontinuirano kot edini program, pridobljene sposobnosti pa so tudi odlična osnova za vse ostale Vigor programe in aktivnosti izven centra. Večino treninga sestavljajo vaje z lastno telesno težo, za dodatno obremenitev in raznovrstnost pa se uporabjajo elastike in medicinke.

Vigor Bodyweight se poslužujejo skoraj vsi, ki se prvič srečujejo s programi, ki jih ponuja vadbeni center Vigor, priporočamo pa ga tudi vsem tistim, ki imajo slab nadzor telesa v gibanju, si želijo izboljšati moč trupa in elastičnost mišic ali so si tekom let pridobili oz. imajo prirojene telesne nesimetrije in gibalne omejitve. Primeren je tudi za ljudi, ki v preteklosti niso bili aktivni, saj so vaje za krepitev, ki se uporabljajo v programu, med drugim namenjene tudi odpravi in preprečevanju pojava najpogostejših gibalno-anatomskih disfunkcij (npr. slaba aktivacija globokih mišic trupa, slab nadzor in nezmožnost aktivacije posturalne muskulature ramenskega obroča itd.), ki so posledica sodobnega življenjskega sloga (sedenje, statično ali gibalno repetitivno delo, delo za računalnikom itd.).

Vigor Trening

V VigorGroundu smo prepričani, da je glavni cilj posameznika, ki se odloči za redno telesno aktivnosti, vedno samo en: zadovoljstvo. Zadovoljstvo zaradi izgubljene telesne maščobe, boljše telesne pripravljenosti, izboljšanja življenjskega sloga, boljših vsakodnevnih navad. Zadovoljstvo zaradi prirojenega veselja ob gibanju. Zadovoljstvo zaradi boljšega zdravja in počutja.

To so tudi razlogi, da pri redni telesni aktivnosti vztrajamo. Vendar vztrajamo, še posebej v obdobjih manjše motivacije, tudi zaradi:

  • izkušenj, vzdušja, kolegov, ekipe;
  • počutja, okolja in ljudi s podobno vizijo;
  • rezultatov, ki smo jih že dosegli.

Vse našteto je vgrajeno v temelje Vigor Treninga: ekipno vzdušje, nepresahljiv vir motivacije in usmerjenost k doseganju ciljev.

Program, na katerega v VigorGroundu gledamo kot na vseživljenjski trening za zdravo, čvrsto in visokosposobno telo, vključuje štiri specifične treninge tedensko, s katerimi vadeči poleg gibljivosti in koordinacije razvija moč, eksplozivnost ter anaerobno in aerobno vzdržljivost. Čeprav je v skupini do 20 vadečih, so treningi zastavljeni tako, da posamezniku omogočajo progresije in regresije posamezne vaje ali sklopa vaj in tako varnost in optimalna učinkovitost.

Vigor Trening predstavlja ravno pravšnji izziv in omogoča viden in merljiv napredek vsakega člana. Pri treningih se uporabljajo raznovrstna orodja in pripomočki (kettlebelli, ročke, medicinke, elastike, sani, vrvi), del treningov pa je namenjen tudi vajam z lastno telesno težo.

Vigor Performance

Ko izziv postane superfunkcionalno telo in neupogljive mentalne vrline. Program Vigor Performance implementira visoke obremenitve celotnega spektra energetskih sistemov in učenje najzahtevnejših gibalnih veščin. Namenjen je vsem, ki želijo superfunkcionalno, močno, eksplozivno, hitro telo. Primeren je tudi za vse, ki se morda spogledujejo z raznimi tekmovanji (CrossFit, triatlon moči ipd.) ali pa želijo svojemu osnovnemu športu (npr. borilni športi, športi z žogo itd.) dodati kakovostne kondicijske treninge. Program je strukturiran v obliki mezociklov, ki jih sestavljajo 3 ali 4 tedenski mikrocikli. V vsakem mikrociklu so trije treningi, vsak trening pa želi spodbuditi točno določeno prilagoditev telesa.

Vigor Kettlebells

Vigor Kettlebells je program vadbe s kettlebelli, katerega cilj je vsestranski telesni razvoj. Treningi temeljijo na tekmovalnih prvinah sunek, poteg in Long Cycle, izvajajo pa se večinoma v intervalnem načinu. Treningi sledijo smiselni periodizaciji in so sestavljeni in vodeni tako, da so primerni tako za popolne začetnike kot tudi tiste, ki so že dobro pripravljeni.

Zaradi svoje narave in rezultatov, ki jih prinaša, ga priporočamo vsem, ki se ukvarjajo z vzdržljivostnimi športi kot so tek, kolesarjenje, plezanje, tenis, smučanje, plavanje, nogomet itd. Zelo je popularen tudi med dekleti, ki ne želijo pridobiti mišične mase, želijo pa pridobiti moč, vzdržljivost in posledično lepo oblikovano telo.

Prijavi se na uvajalne treninge in posvet

Majhne zaprte skupine

Treningi v majhnih zaprtih skupinah so namenjeni vsem, ki imajo zelo specifične cilje in hkrati želijo tudi skupinsko vzdušje in stroškovno učinkovitost. V posamezni skupini je maksimalno 12 vadečih, treningi pa so prilagojeni specifičnemu cilju skupine (npr. hujšanje, pridobivanje mišične mase, priprava na CrossFit tekmovanja ali – še bolj specifično – npr. stoja na rokah, raziskovanje različnih gibalnih vzorcev itd.). Ker je skupina omejena in zaprta, lahko trener pripravi bolj kompleksen in progresiven program, vsak vadeči pa je deležen večje pozornosti in usmerjanja. Sestavni del procesa so tudi merjenje napredka, coaching in motivacija ter poglobljeni napotki o prehrani.

Ta oblika je primerna za zaključene skupine, podjetja, športne klube ali ljudi z enakim ciljem. Treningi v teh specifičnih skupinah so 2x tedensko, vadeči pa jih lahko kombinira z neomejenim številom naših ostalih skupinskih treningov in si tako sestavi optimalen program za doseganje želenih rezultatov.

Prijavi se na uvajalne treninge in posvet

Semiprivat treningi

Ker nas ima večina na voljo le omejeno količino časa in denarja, ju želimo porabiti tam, kjer se počutimo udobno in spoštovano ter seveda tako, da se nam vloženo (trud, čas in denar) povrne v obliki želenih rezultatov.

Semiprivat trening je trening, ki je prilagojen potrebam posameznika. Pri oblikovanju programa trener upošteva posameznikove trenutne sposobnosti, način življenja in ostale dejavnike, ki vplivajo na dolgoročno uspešnost. Tako lahko gibanje, zdrava prehrana in ostale pozitivne navade postanejo del življenja brez nenadnih, dramatičnih in dolgoročno nevzdržnih sprememb.

Glavne značilnosti vadbe v semiprivat skupinah:

  • Trener skrbi za celoten proces, vam svetuje in stoji ob strani.
  • Individualno izdelan načrt, ki zajema treninge in prehrano.
  • Dnevno spremljanje napredka s pomočjo online aplikacije.
  • Trening v skupini maksimalno štirih oseb po predhodno določenem urniku.
  • Posebej rezerviran in opremljen prostor za izvedbo treningov.
  • Ob nakupu Vigor paketa 1 ali 2 lahko vadeči izkoristi tudi vse ugodnosti, ki jih ponuja storitev skupinskih treningov.
  • Semiprivat trening poskrbi za dodatno motivacijo ter stroškovno učinkovitost osebnega treninga za vse vadeče.

Prijavi se na uvajalne treninge in posvet