VIGOR Summer Training – “Bejš u senco!”

Sredi najbolj vročega dne v letu sem v VigorGroundu izvajal svoj trening. Ker je bilo soparno sem se odločil trening nadaljevati na parkirišču pred centrom. Nakar se pripelje Marko in mi že iz avta zavpije: “Model bejš u senco! Greva v Mostec!”

Plezanje po vrvi.

Takoj sva se odpravila na Rožnik poiskat primeren poligon. Marko je imel sabo FlipCam in tako so nastali prvi posnetki za Vigor Summer Training – nov sklop treningov, ki jih bomo izvajali v naravi (“senci”), in sicer od 15.7. do 15.9 vsak torek, sredo in četrtek.

Po 15-minutnem lahkem teku, ki je služil kot del ogrevanja, sva le našla primeren prostor za trening. Sredi Rožnika v globoki senci dreves se skriva idealen poligon za BootCamp treninge. Seveda sem moral jaz izvajati vse vaje, ki sva jih posnela. S seboj sva imela elastiko, ki sva jo uporabila za eno izmed vaj, vse ostale pa sva prilagodila glede na rekvizite, ki nama jih je ponujala narava – drevo, veja, hlod, skala ipd.

Ogrevanje

Trening v “senci”

Odločila sva se za kompleks štirih vaj, pri čemer vaje izvajamo 20 sekund, 20 sekund pa je počitka pred začetkom naslednje vaje. Po vajah za gibljivost in stabilizacijo trupa (ob drevesu), sta bila na vrsti dva kroga izbranih vaj:

http://http://youtu.be/Y9lLzgPQkI0

Celoten trening oz dve seriji prikazanih vaj nama je vzel vsega dobrih 5 minut, če pa bi hotela še malo podaljšati »trpljenje«, bi lahko dodala še 3. in 4. serijo. V vsakem primeru je trening končan v 10 minutah, natrenirane pa prav vse mišice v telesu, kot tudi kardiovaskularni in centralni živčni sistem, saj je stopnja intenzivnosti vaj visoka. Vse vaje se da prilagoditi stopnji pripravljenosti vsakega posameznika, pripomočki, ki sva jih uporabila midva, pa poljubni in v najinem primeru povsem lahki za tovorjenje tudi v hrib (elastike, trx, koordinacijska lestev,…).


“Log” Thruster

Celoten trening sva zaključila s 15 minutnim intenzivnim tekom nazaj v center čez spremenljiv teren – fartlek. Super alternativa zaprtim prostorom za izvedbo treninga v vročih poletnih dneh. Zato smo se tudi odločili, da takoj uvedemo program “Bejš u senco!”

Za vse, ki bi se nam želeli pridružiti na treningih v “senci” smo odprli naslednje termine:

Torek 19:00h (BootCamp v senci)
Sreda 18:00h (CrossFit – nadaljevalni v senci)
Četrtek 19:00h (BootCamp v senci)

Dobimo se v centru in od tam tečemo v Mostec. S seboj imejte obutev za tek in bidon s pijačo.

Termina BootCamp v torek in četrtek ob 16:30, sta v obdobju od 15.7. do 15.9. prestavljena na 19:00 uro (VST). V primeru slabega vremena se trening izvede v centru.

Piše: Matej Hočevar

By |2016-11-14T22:46:41+00:0019. 07. 2011|