fbpx

Kaj prinaša vodena vadba VigorKettlebells ter trening Kettlebell Liftinga?

Ob vse večjem številu in obliki vodenih vadb si posameznik pogosto postavi vprašanje, zakaj bi se odločil ravno za to obliko vadbe? Zakaj med številnimi modernimi in stilsko oblikovanimi napravami izbrati ravno železno kroglo z ročajem na njej? V spodnjem prispevku je navedenih nekaj koristnih informacij, ki bodo morda komu olajšale odločitev glede izbire vadbe.

Kettlebell je orodje, naprava, utež (kakor želite), ki se uporablja pri treniranju kettlebell športa ali originalno girevoy šport. Kettlebell šport ni enotna panoga, sestavljen je iz petih podzvrsti. Splošni populaciji najbolj pristopna vadba je kettlebell fitness, ki je v našem centru poimenovana VigorKettlebells. Najbolj cenjena podzvrst v kettlebell športu pa je Kettlebell Lifting, ki je v Rusiji množičen posamičen šport, lifterji pa so zelo spoštovani športniki.

VIGOR KETTLEBELLS

Vadba po programu VigorKettlebells je vadba v skupinah omejenih na 12 oseb in traje eno uro. Program sledi letnemu planu, ki vključuje 2 treninga tedensko. Temelji na časovnih serijah, ki so vsak trening točno določene. Večina glavnih vaj se izvaja z enim kettlebellom. Na vadbi je vedno prisoten trener centra VigorGround, ki poskrbi za pravilno izvajanje vaj ter nadzoruje celoten potek vadbe. Vsakemu vadečemu pomaga določiti težo kettlebella in tempo (število ponovitev na minuto) s katerim se izvajajo vaje.

KETTLEBELL LIFTING (girevoy šport)

Pri Kettlebell Liftingu je potreben oseben pristop in induvidualni plan treningov. Pogostost vadbe je odvisna od želje in ciljev vsakega posameznika in se lahko izvaja tudi do 6x tedensko. Tekmovalni disciplini sta Biathlon in LongCycle.

Kakšne so torej koristi vadbe VigorKettlebells ter Kettlebell Lifting?

Najpomembneje je, da pri vajah v kettlebell športu uporabljamo celotno telo. To kot rezultat prinaša verigo vitkih, močnih in prožnih mišic, kar je veliko bolj koristno kot vadba vsake posamezne mišične skupine. Ob tehnično pravilnem izvajanju vaj s primernim kettlebellom so poškodbe praktično izključene, povečujemo pa gibljivost, vzdržljivost in krepimo kite, vezi ter sklepe.

Kako začeti?

Vsak posameznik/ica v centru VigorGround se s tehniko spozna med obiskovanjem Funkcionalne klinike, med katero se opravi tudi test, ki pomaga kot orientacija tako trenerjem v centru kot tudi stranki sami.

Želite vitko, gibčno, vzdržljivo ter ekstremno močno telo? Imate željo povrniti vitalnost, ki ste jo v preteklosti imeli ali nadgraditi trenutno fizično, psihično in kardiovaskularno pripravljenost? Si želite trenirati v prijetnem delovnem vzdušju in se sprostiti od vsakdanjega stresa ter hitrosti življenja?

Potem pridite v VigorGround, spoznajte se z vadbo s kettlebelli ter pričnite izpolnjevati lastne želje, mi pa vam bomo pomagali določiti nove cilje.

Naredite nekaj dobrega
za svoje zdravje & telo!

hm_seaparator
Ker želimo, da bi bil VigorGround skupnost stalnih članov, povezana družba podobno mislečih, ki sledi svojim ciljem, smo se odločili, da število strank v naših centrih omejimo. V VigorGroundu 400 na Litostrojski je tako omejitev 400, v VigorGroundu 150 v Squashlandu pa 150 članov. To je število članov, ki jim v danih okoliščinah še lahko zagotovimo vrhunsko storitev in čez ta mejnik zagotovo ne bomo šli.