V naslednjih dvanajstih mesecih bomo imeli za naše člane 12 brezplačnih delavnic. Objavljano vrstni red in opis prvih šestih:

  1. Sestava osebnega akcijskega načrta, 27. 9. ob 20:30
  2. Trening za celotno telo – Kako pravilno uporabljati kettlebell, 18. 10. ob 20:30
  3. Aktivacija zadnjice (glutealnih mišic) pred treningom, 6. 11. ob 20:30
  4. Z gibanjem do inteligentne hrbtenice, 28. 11. ob 19:30
  5. Ni gyma, ni kvihtov … ni problema, 6. 12. ob 20:30
  6. Priprava za stojo na rokah, 22. 1. ob 20:30
Število mest na delavnicah je omejeno (glej pri opisih delavnic), zato se je treba na delavnice obvezno prijaviti preko spodnjega obrazca. Mesto na posamezni delavnici si rezervirate s plačilom kotizacije. Kotizacija za posamezno delavnico je 10 eur, ki pa jo dobite nazaj, če se delavnice udeležite. Če se na delavnice NE udeležite, niste upravičeni do vračila kotizacije. Kotizacije za vse delavnice, na katere se prijavljate, morate poravnati na recepciji centra najmanj 2 dni pred prvo delavnico.

Opis delavnic

Sestava osebnega akcijskega načrta

Sreda, 27. 9. ob 20:30, MALA DVORANA // Število mest: 20

Na delavnici bodo predstavljeni koraki s katerimi lahko dosežete dolgoročno vzdržne rezultate.

Glavno vprašanje, na katerega bomo odgovorili je: Kakšen načrt treningov in prehrane je najbolj primeren za doseganje mojega cilja?

S študijo primera bomo predelali posamezne korake akcijskega načrta:

  • Kaj je moj cilj?
  • Kako od cilja do dejanj in od dejanj do navad?
  • Kateri treningi so najbolj primerni za moj specifičen cilj?
  • Kakšen vpliv na rezultate ima prehrana in življenjski slog?

Trening za celotno telo – Kako pravilno uporabljati kettlebell

Sreda, 18. 10. ob 20:30, MALA DVORANA // Število mest: 12

Vadba s kettlebelli je namenjena razvijanju celotnega telesa. Na delavnici se boste spoznali z osnovnimi tehnikami vadbe s kettlebelli. Z osvojenim znanjem bo lažji prehod iz Bodyweight programa na Vigor Trening in Vigor Kettlebells skupinske treninge. Zato je delavnica namenjena predvsem tistim, ki želite razširiti znanje in se spoprijeti z novimi izzivi znotraj nasega centra.

Aktivacija zadnjice (glutealnih mišic) pred treningom

Ponedeljek, 6. 11. ob 20:30, MALA DVORANA // Število mest: 12

Na delavnici bomo predstavili vaje za aktivacijo glutealnega mišičja ter stabilizatorjev kolka.

Pri večini rekreativcev opažamo zmanjšano zmožnost aktivacije omenjenih mišic, zaradi česar prihaja do disfunkcije medenice, kolen in lumbarne hrbtenice, kar se lahko prenaša tudi na bolj odmaknjene dele (gležnji, torakalni in vratni del hrbtenice). S primernimi vajami poskrbimo za bolj homogeno delovanje mišično-skeletnega aparata

Z gibanjem do inteligentne hrbtenice

Torek, 28. 11. ob 19:30, MALA DVORANA // Število mest: 12

Inteligenca hrbtenice ima bistven pomen pri razvoju gibalnih sposobnosti. Za optimalen način gibanja mora biti hrbtenica ustrezno gibljiva, mišice ob njej pa močne in prožne. Na delavnici se bomo posvetili različnim tehnikam, katerih osnova bodo premiki hrbtenice v različnih smereh.

Ni gyma, ni kvihtov … ni problema

Sreda, 6. 12. ob 20:30, MALA DVORANA // Število mest: 20

Na delavnici vam bomo predstavili primere treningov, ki jih lahko izvajate kjerkoli. Treningi bodo enostavni in primerni tako za začetnike, kot tudi bolj napredne. Pokazali bomo pravilno izvedbo vseh vaj (vaje z lastno telesno težo za ohranjanje gibljivosti, vzdrževanje moči in vzdržljivosti) in razložili osnovni princip izbora vaj za posamezen trening. Predstavljeni treningi so idealni za takrat, ko vam življenje prepreči obisk treninga v VigorGroundu. Ni gyma, ni kvihtov, ni izgovorov!

Priprava za stojo na rokah

Ponedeljek, 22. 1. ob 20:30, MALA DVORANA // Število mest: 12

Na delavnici vam bomo prestavili vaje za pripravo telesa na stojo. Vključene bodo vaje za gibljivost ramenska obroča ter zapestja, stabilizacijske vaje ter tudi vaje za moč. Poskusili bomo stojo ob steni in delali proste dinamične vaje. Če imate bolečine v ramenskem sklepu ali zapestju, vam to delavnico odsvetujemo.

Prijava na delavnice

Delavnice so namenjene članom z letnimi kartami in trajniki.

Ime in priimek

Elektronski naslov

Na katere delavnice se želiš prijaviti?
Sestava individualnega akcijskega načrtaKettlebell trening za celotno teloAktivacija zadnjice (glutealnih mišic) pred treningomZ gibanjem do inteligentne hrbteniceNi gym-a, ni kvihtov ... ni problemaPriprava za stojo na rokah