V juniju in juliju bomo imeli za naše člane pet brezplačnih delavnic:

  1. Kaj pomeni zdravo prehranjevanje in kako ga vključiti v naš vsakdan?
  2. Aktivacija zadnjice (glutealnih mišic) pred treningom
  3. Optimizacija dihanja
  4. Z gibanjem do inteligentne hrbtenice
  5. Ni gym-a, ni kvihtov … ni problema (vzdrževalni dopustniški program)
Število mest na delavnicah je omejeno (glej pri opisih delavnic), zato se je treba na delavnice obvezno prijaviti preko spodnjega obrazca. Mesto na posamezni delavnici si rezervirate s plačilom kotizacije. Kotizacija za posamezno delavnico je 10 eur, ki pa jo dobite nazaj, če se delavnice udeležite. Če se na delavnice NE udeležite, niste upravičeni do vračila kotizacije. Kotizacije za vse delavnice, na katere se prijavljate, morate poravnati na recepciji centra najmanj 2 dni pred prvo delavnico.

Opis delavnic

Kaj pomeni zdravo prehranjevanje in kako ga vključiti v naš vsakdan?

Sreda, 7. 6. ob 20:30, MALA DVORANA // Število mest: 20

Informacij o zdravi prehrani je več kot dovolj.  Ob poplavi tehničnih nasvetov, štetja kalorij, zapletenih metod prehranjevanja in najrazličnejših diet pa se pogosto poraja več vprašanj kot odgovorov. Običajno je največja težava prenos teorije v prakso.

Na delavnici bomo odgovorili na nekaj temeljnih vprašanj o zdravi prehrani in predstavili enostavne praktične prijeme, ki vam bodo omogočili, da boste zdravo prehranjevanje preselili  v vsakodnevno prakso in dejansko prišli do rezultatov, ki jih želite.

  • Kaj pomeni zdravo prehranjevanje?
  • Ali obstaja univerzalna dieta, ki je primerna za vsakogar?
  • Kako z zdravo prehrano do boljšega počutja, videza in performansa?
  • Ali je res tako težko preskočiti iz teorije v prakso?
  • Kateri so ovirajoči dejavniki in kako jih premagati?

Poleg tega boste vsi udeleženci prejeli individualne nasvete na podlagi dnevnika prehranjevanja, ki si ga naložite tukaj. Podrobna navodila sledijo na delavnici.

Aktivacija zadnjice (glutealnih mišic) pred treningom

Sreda, 14. 6 ob 20:30, MALA DVORANA // Število mest: 20

Na delavnici bomo predstavili vaje za aktivacijo glutealnega mišičja ter stabilizatorjev kolka.

Pri večini rekreativcev opažamo zmanjšano zmožnost aktivacije omenjenih mišic, zaradi česar prihaja do disfunkcije medenice, kolen in lumbarne hrbtenice, kar se lahko prenaša tudi na bolj odmaknjene dele (gležnji, torakalni in vratni del hrbtenice). S primernimi vajami poskrbimo za bolj homogeno delovanje mišično-skeletnega aparata

Optimizacija dihanja

Torek, 20. 6 ob 20:30, VELIKA DVORANA // Število mest: 20

Glede na to, da na dan naredimo med 12 in 30 tisoč vdihov (in izdihov), se na splošno zelo malo ukvarjamo z dihanjem, saj ga imamo za samoumevnega. A vendarle, način dihanja lahko vpliva na vse od našega počutja, stopnje anksioznosti, regeneracijo po in med treningom, gibljivostjo, ter tudi, verjamete ali ne, na našo telesno težo in konstitucijo.

Na delavnici bomo obdelali pomembnost trebušne prepone pri dihanju, ter izvajali različne tehnike dihanja za različne namene, med drugim za uravnavanje stresa, izboljšanje izkoristka kisika, ki ga vdihnemo skozi dihala, za izboljšanje aerobne kapacitete in še kaj. Po delavnici boste predihani, kot že dolgo ne, spoznali pa boste tudi dihalne protokole, ki vam bodo pomagali vplivati na avtonomni živčni sistem pred in po treningu in s tem optimizirali vadbo.

Z gibanjem do inteligentne hrbtenice

Torek, 27. 6 ob 17:30, MALA DVORANA // Število mest: 12

Inteligenca hrbtenice ima bistven pomen pri razvoju gibalnih sposobnosti. Za optimalen način gibanja mora biti hrbtenica ustrezno gibljiva, mišice ob njej pa močne in prožne. Na delavnici se bomo posvetili različnim tehnikam, katerih osnova bodo premiki hrbtenice v različnih smereh.

Ni gyma, ni kvihtov … ni problema (vzdrževalni dopustniški program)

Torek, 4. 7. ob 17:30, MALA DVORANA // Število mest: 20

Na delavnici vam bomo predstavili štiri-tedenski trening program, ki vam bo pomagal ohraniti to, kar ste do sedaj natrenirali v Vigorground-u, tudi na poletnem dopustu. Program je zelo enostaven in primeren tako za začetnike, kot tudi bolj napredne. Razložili vam bomo koncept in pokazali pravilno izvedbo vseh vaj, ki so vključene v program – vaje z lastno telesno težo za ohranjanje gibljivosti, vzdrževanja moči ter vzdržljivosti. Z dvema 45 minutnima treningoma na teden in dnevno rutino za gibljivost in stabilizacijo boste ostali na začrtani poti. Poleg tega tudi vrnitev v gym ne bo tako boleča, kot običajno. 🙂 Ni gyma, ni kvihtov, ni izgovorov!

Prijava na delavnice

Prijave so zaključene.