fbpx

Vigor Trening, 2. del – Hitrost, eksplozivnost, koordinacija

V prejšnjem prispevku smo opisali koncept prvega treninga, kjer je namen z velikimi obremenitvami (težje uteži) in manjšim številom ponovitev povečati sposobnost generiranja maksimalne sile (razvoj moči). Na drugem treningu v tedenskem ciklu (sreda in četrtek) programa Vigor Trening pa je poudarek na pliometriji, kjer je namen predvsem povečanje hitrosti razvoja sile v mišicah. Trening sestavljajo različni poskoki, meti in eksplozivne vaje z utežmi. Serije oziroma intervali so kratki (do 15 sek.) in intenzivni.

Znotraj skupine intenzivnost in zahtevnost vaj trener vedno prilagodi posamezniku. Poleti se v primeru lepega vremena ta trening izvaja zunaj, kjer vključimo tudi različne tekaške vaje, šprinte ipd.

S tem treningom razvijamo:

  • odzivnost (reakcijski čas),
  • eksplozivno moč (pospeševanje),
  • ekonomičnost gibanja in medmišično koordinacijo pri visoki hitrosti,
  • hitrost in hitrostno vzdržljivost,
  • sposobnost zavedanja lastnega telesa in občutek za intenzivno telesno vadbo.

Danes nam za preživetje sicer ni treba več prav hitro teči ali reagirati, nam pa boljši reakcijski čas in sposobnost hitrega in eksplozivnega gibanja vseeno lahko koristita v vsakdanjem življenju ali pomagata pri izboljšanju športnega rezultata. Poudariti je treba, da je ta način treninga koristen tudi za športnike, ki se ukvarjajo s počasnejšimi oz. pretežno vzdržljivostnimi športi.

Naredite nekaj dobrega
za svoje zdravje & telo!

hm_seaparator
Ker želimo, da bi bil VigorGround skupnost stalnih članov, povezana družba podobno mislečih, ki sledi svojim ciljem, smo se odločili, da število strank v naših centrih omejimo. V VigorGroundu 400 na Litostrojski je tako omejitev 400, v VigorGroundu 150 v Squashlandu pa 150 članov. To je število članov, ki jim v danih okoliščinah še lahko zagotovimo vrhunsko storitev in čez ta mejnik zagotovo ne bomo šli.