fbpx

Trening v ZDA – 3.del

 

Drugi dan se začne zgodaj, ob pol 7h sem že v lokalnem Starbuck’s-u in čakam na Steva. Ko pride, me zanima, če se bo pregrešil in kaj pojedel, ko mu ponudim nekaj oreškov. Nič, “stari” je discipliniran. Spije kavo in začne odgovarjati na številne mejle, ki jih prejema iz celega sveta. Ni kaj, je zelo cenjen, čeprav v trenerskih krogih v ZDA velja za samotarja, ki goji svoj slog in ni zagovornik agresivnega trženja in prodaje, povsem nasprotno. Verjame v to, da s kakovostnim delom in dobrim imenom, ki si ga je ustvaril, lahko zasluži dovolj za svoje potrebe, kar zelo spoštujem. Že več časa je brez stalnega naslova, s punco namreč potujeta kamor ju ponese določen seminar oz trening.

Njegov sin Zack je trenutno eden izmed vodilnih borcev brazilskega jiu-jitsa v njegovi kategoriji v svetovnem merilu. Včeraj mi je na treningu razložil, da Zack naredi 21 sklec v stoji. Spet se počutim bednega. Hkrati se malce bojim treninga, saj mi Steve pove, da me bo danes “uničil” zgolj z vajami s telesno težo, rekoč da sem mlad in močan in da lahko zdržim marsikaj. Hmmmm….

Začneva z vajami mobilnosti, ki sva jih obdelala dan prej. Po 10min sem počasi pripravljen na trening. Steve me za začetek spravi na intevale z obteženo (1kg) kolebnico, s katero držim tempo med 100 in 110 ponovitev v 40 sekundah. Temu intervalu sledi 20-sekundni počitek. To ponovim 10 krat in pot začne kapljati.

 

Sledi krožni trening, ki je prikazan na zgornjem videu. Ena krog traja 6 minut in vključuje naslednje vaje:

  • dinamične dvige na drogu (Pull-up),
  • knees 2 elbows
  • dinamične sklece z odrivom na kettlebell-u,
  • vajo pistol (glej video),
  • poskoke na eni nogi,
  • počepe na eni nogi,
  • poteg s kettlebellom (Snatch).

Po treh serijah se mi noge tresejo in sem že malce v kataboličnem stanju. Po odmoru za hidracijo, nadaljujeva z 20-minutnim intervalnim treningom, kjer po 40-sekundnem delovnem intervalu sledi 20-sekundni počitek. Vaje spet vključujejo kolebnico, telesno težo, kettlebell, ter pripomoček »jungle gym«, s katerim delam vaje za zadnje stegenske mišice in horizontalne dvige.

Trening je odličen tako za izgubo maščobe kot za povečanje delovne (pljučne) kapacitete in moči. Zaradi raznolikosti je primeren tudi za vse športnike, saj poleg vaj za moč vsebuje veliko stabilizacije.

Ko končava se zopet vrneva k prehrani in treningu za širšo populacijo. Steve je v svoji 40-letni karieri kot trener videl in doživel že marsikaj. Za več zgodbic pa nama zmanjka časa, saj se meni že mudi na vlak za Burbank, kjer sledi obisk enega izmed najbolj uspešnih trening centrov v ZDA v lasti Škota Alwyna Cossgrova…

Piše: Matej Hočevar

Naredite nekaj dobrega
za svoje zdravje & telo!

hm_seaparator
Ker želimo, da bi bil VigorGround skupnost stalnih članov, povezana družba podobno mislečih, ki sledi svojim ciljem, smo se odločili, da število strank v naših centrih omejimo. V VigorGroundu 400 na Litostrojski je tako omejitev 400, v VigorGroundu 150 v Squashlandu pa 150 članov. To je število članov, ki jim v danih okoliščinah še lahko zagotovimo vrhunsko storitev in čez ta mejnik zagotovo ne bomo šli.