Blog

Blog2017-01-26T13:24:22+00:00

Trening na dopustu ali potovanju

19. 07. 2018|

Za nekatere dopust ali potovanje v tujino pomeni popoln odklop od mentalnega in fizičnega naprezanja, med tem ko drugi ta čas radi izkoristijo za povečanje stopnje telesne aktivnosti bistveno nad tem, kar so navajeni med običajnim delavnikom.

Trening v pasjih dnevih

12. 06. 2018|

Kaj lahko vsak naredi, da ga trening na vročini ne bo potolkel? Visoko oziroma višje intenziven trening na soncu, če telo na to postopoma ne navadimo, lahko tudi kar hitro vodi v težave.

Vzemi si čas zase

30. 05. 2018|

Dejstvo je, da se je dandanes večini ljudi, ki živimo v mestih, prav težko umakniti in ostati sam, tudi če le za nekaj minut, razen, če si tega res ne želimo in si za to vzamemo čas.

N-ti poizkus: zdrava prehrana v praksi

03. 05. 2018|

Vsi imamo več kot dovolj podatkov o tem, kako naj bi se prehranjevali, da bi ostali zdravi, ostali v formi in ne izgledali kot doživljenjski člani kluba Michelin. Težava je pravzaprav v tem, da imamo preveč informacij.

Pliometrija v praksi

25. 04. 2018|

Tako kot pri vseh oblikah telesne vadbe je treba tudi pri pliometričnih vajah upoštevati načelo postopnega povečevanja intenzivnosti, torej izpostavljenosti silam, obsega oziroma količine skokov in intenzivnosti v obliki višine in/ali daljine posameznih skokov.

Pliometrija za telebane

16. 04. 2018|

Naši predniki so v boju za preživetje in iskanje hrane namreč morali seči visoko, zato so tudi razvili sposobnost odrivanja in skakanja.

Prvaki v utrujenosti

13. 03. 2017|

Današnja gonja po učinkovitosti oziroma “produktivnosti” se je prenesla tudi v svet vadbe in treninga, pri čemer sem še vedno (neprijetno) presenečen, v kolikšni meri vadeči (in pogosto tudi trenerji) kakovost posameznega treninga ali pa celotnega programa vadbe ocenijo na osnovi merila stopnje utrujenosti ali izčrpanosti.

Manipulacija fascij

01. 10. 2014|

Fascije (ovojnice) veljajo za največji sistem v človeškem telesu. Fascije so pomemben element telesne drže in organiziranja gibanja. Fascije so vezivno tkivo, ki imajo poleg mehanične opore ostalim mehko-tkivnim strukturam tudi veliko vlogo pri tekočem in nebolečem gibanju, verjetno pa tudi proprioceptivno vlogo.

Prenabildan za tek

19. 08. 2014|

Poletje se počasi izteka in že je čas, ko se rekreativci razdelijo v dva tabora: na eni strani so tisti, ki z veliko vnemo začenjajo s pripravami na maraton, pridno nabirajo kilometre, da bodo proti koncu oktobra kos polmaratonski ali kar maratonski preizkušnji; na drugi strani imamo sovražnike dolgotrajne kardio vadbe, povečini zagovornike treninga z utežmi in lastnike majic z napisom Running sucks.

Vigor Trening, 3. del – Anaerobna vzdržljivost

05. 06. 2014|

Tretji trening v tedenskem ciklu programa Vigor Trening je namenjen izboljšanju anaerobne vzdržljivosti, ki označuje sposobnost telesa, da v anaerobnih presnovnih pogojih čim dlje vzdržuje določeno intenzivnost aktivnosti. Energetski sistemi, doprinos energije, tipi vadbe Telo