fbpx

Blog

VIGOR BLOG

Trening na dopustu ali potovanju

Za nekatere dopust ali potovanje v tujino pomeni popoln odklop od mentalnega in fizičnega naprezanja, med tem ko drugi ta čas radi izkoristijo za povečanje stopnje telesne aktivnosti bistveno nad tem, kar so navajeni med običajnim delavnikom.

PREBERI VEČ

Trening v pasjih dnevih

Kaj lahko vsak naredi, da ga trening na vročini ne bo potolkel? Visoko oziroma višje intenziven trening na soncu, če telo na to postopoma ne navadimo, lahko tudi kar hitro vodi v težave.

PREBERI VEČ

Vzemi si čas zase

Dejstvo je, da se je dandanes večini ljudi, ki živimo v mestih, prav težko umakniti in ostati sam, tudi če le za nekaj minut, razen, če si tega res ne želimo in si za to vzamemo čas.

PREBERI VEČ

N-ti poizkus: zdrava prehrana v praksi

Vsi imamo več kot dovolj podatkov o tem, kako naj bi se prehranjevali, da bi ostali zdravi, ostali v formi in ne izgledali kot doživljenjski člani kluba Michelin. Težava je pravzaprav v tem, da imamo preveč informacij.

PREBERI VEČ

Pliometrija v praksi

Tako kot pri vseh oblikah telesne vadbe je treba tudi pri pliometričnih vajah upoštevati načelo postopnega povečevanja intenzivnosti, torej izpostavljenosti silam, obsega oziroma količine skokov in intenzivnosti v obliki višine in/ali daljine posameznih skokov.

PREBERI VEČ

Prvaki v utrujenosti

Današnja gonja po učinkovitosti oziroma “produktivnosti” se je prenesla tudi v svet vadbe in treninga, pri čemer sem še vedno (neprijetno) presenečen, v kolikšni meri vadeči (in pogosto tudi trenerji) kakovost posameznega treninga ali pa celotnega programa vadbe ocenijo na osnovi merila stopnje utrujenosti ali izčrpanosti.

PREBERI VEČ

Manipulacija fascij

Fascije (ovojnice) veljajo za največji sistem v človeškem telesu. Fascije so pomemben element telesne drže in organiziranja gibanja. Fascije so vezivno tkivo, ki imajo poleg mehanične opore ostalim mehko-tkivnim strukturam tudi veliko vlogo pri tekočem in nebolečem gibanju, verjetno pa tudi proprioceptivno vlogo.

PREBERI VEČ

Prenabildan za tek

Poletje se počasi izteka in že je čas, ko se rekreativci razdelijo v dva tabora: na eni strani so tisti, ki z veliko vnemo začenjajo s pripravami na maraton, pridno nabirajo kilometre, da bodo proti koncu oktobra kos polmaratonski ali kar maratonski preizkušnji; na drugi strani imamo sovražnike dolgotrajne kardio vadbe, povečini zagovornike treninga z utežmi in lastnike majic z napisom Running sucks.

PREBERI VEČ

Naredite nekaj dobrega
za svoje zdravje & telo!

hm_seaparator

Ker želimo, da bi bil VigorGround skupnost stalnih članov, povezana družba podobno mislečih, ki sledi svojim ciljem, smo se odločili, da število strank omejimo. V VigorGroundu 400 tako vadi maksimalno 400 članov. To je število članov, ki jim v danih okoliščinah še lahko zagotovimo vrhunsko storitev in čez ta mejnik zagotovo ne bomo šli.